Pets and bags = the perfect combination!!!

1
2

I know that there are many fashionistas here on Boptalk who, like me, are just as crazy about their furbabies as they are about their bags…so how about we share our shots of our babies together (pets and bags)? Here is a pic of my Teka (long haired Dachshund) sporting her “really mom?” look LOL and Miss Valentina :) Wishing everybody a great week!

Your Reply

Please first to submit.

0
0

Kelly pochette with my babies :)

123
  • You must to post comments
1
0

Céline and puppy love. 😀

123
  • PatiEv
    DEAD with your pic SarahGall!!!! So adorable!! So priceless!!! I absolutely love it!!! Thank you so much for sharing!!!
  • You must to post comments
1
0

Here goes mine! He is Roger The Frenchie (named after Roger Federer by my boys)

123
  • PatiEv
    aaawwwww Roger is soooo cute!!! and as a Federer fan, I loved his name ;) what a beautiful pic The WonderlustStyle!!! Loved it too pieces!!! Thank you for sharing your babies :)
  • You must to post comments
1
0

PatiEv I love this. Sorry I’m so late here. But you already know my little Hercules loves most of my bag however he hates my boys or any small bag bcz he can’t get in to them??? however I noticed e enjoyed posing next to Valintino bag perphas for the first time he is feeling like a real Hercules ?? HUGE!??

123
  • emystyleicon
    Excuse my spelling, I’m so tired I can’t my brain and fingers can’t function together anymore????
  • PatiEv
    OMG Hercules is the cutest pup ever!! Him posing with your bags is priceless…just too adorable!!! and your comment saying he doesn´t like you small bags is so funny hahaha loved it all! thanks so much for sharing dear Emy!!!
  • emystyleicon
    PatiEv thank you sweetie, he is adorable he was heal for about a month he couldn’t hold any weight in his? now he is finally back on track:) the big Hercules is back?? he is only 7 pounds and very tiny. He looks like he is bigger then my Celine bag but it is just a illusion of a pict???
  • PatiEv
    what happened to his paw Emy???? Glad to hear he´s healed :)
  • You must to post comments
1
0

SO ADORABLE! thank you for sharing PatiEV

  • PatiEv
    thank you hun :) my pups are my world <3
  • You must to post comments
1
0

Aww so cute!

  • You must to post comments
2
0

My sweet boy Kokomo being a good boy and guarding Auntie highuptothesky’s and my bags (Gris tourterelle Kelly 35 GHW and Craie Kelly 32 GHW)

123
  • morganrxoxo
    so cute!
  • @solidarityfemme
    love this image, hes lovely and your bags are exquisite xxxx
  • emystyleicon
    Aww so adorable! Kokomo is super cute! Love this pict @LeorangeBliss beauties and cutie Kokomo. ????
  • PatiEv
    Kokomo is precious!!! such an adorable picture LeOrangeBliss! Thank you so much for sharing it with us :) what happened to his paw?
  • I had to comment on this!!! Kukomo , handsome boy, Lola and I are sending hugs and kisses
  • You must to post comments
1
0

Great thread Patiev!!! Your dogs are adorable!!!

  • PatiEv
    thanks love :) Kokomo is also a cutie pie <3
  • You must to post comments
1
0

Had to post this one of casper he is too cute ??

123
  • morganrxoxo
    adorable @kristi_loves_fashion!
  • emystyleicon
    Beautiful Casper and yes beautiful Chanel too!????? I love Casper
  • PatiEv
    aaawwww Casper is soooooo cute!!! Loved this pic!!! thank you for sharing it with us Kristi :)
  • You must to post comments
1
0

Here’s my babies Chanel and Casper the friendly white ghost ! ??

123
  • LeOrangeBliss
    Casper is adorable Kristi!
  • @solidarityfemme
    Thank you so much @LeOrangeBliss he is so beautiful natured as well, he looks like a seal pup!! I love your wall and images xxxx
  • emystyleicon
    Aww so cute! Adorable @kristi_loves_fashion he is so cute!?? ?????
  • PatiEv
    what a precious pup (loved his name too) and beautiful bag!!! Amazing pic Kristi, thank you again for sharing it with us :)
  • You must to post comments
1
0

Hi This is such a gorgeous image, love it. I have to take one of my baby this weekend and post xx

  • You must to post comments
1
0

He is to cute! I am going to try mine to pose for the picture!

  • PatiEv
    I´d love to see your baby The WonderlustStyle!!! :)
  • You must to post comments
1
0

New poop bag

123
  • Adorable! I never thought I could be jealous of a dog, I want that bag!
  • PatiEv
    OMG this is so cute!!!!! Your babies are precious StyledGuy! Thank you so much for sharing this adorable pic!!! Can´t stop laughing with the “new poop bag” though LOL! Oh, and how I love when they make that “really mom/dad?” face hahahaha way too cute!!!
  • LeOrangeBliss
    ??? OMG classiest poop bag ever!!
  • emystyleicon
    Omg! Can I take both of them and the bag too☺️☺️???? super cute styledGuy I love them?????
  • You must to post comments
1
0

Love this thread baby girl, I must get Kongo on here :)
your pups are tooooo cute!

  • PatiEv
    Can´t wait to see lord Kongo here ;)
  • You must to post comments
1
0

My fur baby and my vintage Chanel

123
  • PatiEv
    Aawwww this is so precious loveredsoles!!! I love Boston Terriers, and Chanel (LOL)! Totally in love with your pic! Thank you so much for sharing ❤️?
  • LeOrangeBliss
    Cutie!
  • emystyleicon
    Omg! He is adorable! ?
  • You must to post comments
1
0

ur daschunds are SOOOOO CUTE!!

  • PatiEv
    Thank you very much Debra… They are so funny and adorable… I love them to pieces ❤️?
  • You must to post comments
0
0

Another pic… Now my sausage babies Olivia, Nico and Teka with Miss Donna (Gucci Soho Disco)… And Nina (my mom’s cocker spaniel) photobombing ??

123
  • emystyleicon
    I love these babies. Sorry I been MIA here sweetie. I really don’t know how you do it☺️??
  • You must to post comments
Showing 17 results
pursebop-mobile-logo
Purse-Bop-50mobile